Heartless – The Girl On The Train

Nu a trecut foarte mult timp de când am terminat de citit Fata din tren.

De ce scriu tocmai acum despre asta?

Mi-am amintit un lucru. Cum derulam videoclipurile pe YouTube, am dat din nou de asta.

Am terminat-o destul de repede de citit, însa spre final, când lucrurile chiar au luat-o razna (cei care au citit vor inţelege) am căutat din curiozitate şi trailer-ul filmului realizat după roman.

Mi-a plăcut ce am vazut, însă nu despre asta vreau să vorbesc.

Ce melodie era pe fundal… Îmi inducea starea aia ca naiba, dar totuşi înfiorător de intrigantă, care se potrivea perfect cu partea la care ajunsesem.

Ştiu că am stat o zi întreagă să găsesc doar piesa, să nu stau de fiecare dată să mă uit la trailer, iar cand am găsit-o… Am ascultat în căşti în timp ce citeam.

Şi tremuram.

Şi mă îngrozeam.

Şi am terminat cartea.

Brrr!

Încă mai simt fiorii aceia când aud piesa.

Oare sunt eu paranoică, sau şi voi simţiţi? Aţi citit Fata din tren?

Daca nu, cât de curând trebuie să o faceţi.

Heartless 

Leave a Reply

