Ia-mă

Te rog, priveşte-mă. Ştiu că vei vedea dincolo de faţadă.

Ochii mei niciodată n-au ştiut să te mintă, aşa că uită-te în ei.

Tu vei fi singurul care îmi va vedea durerea şi îmi va alunga demonii înapoi în întuneric.

Tu vei fi singurul care îmi va păstra strălucirea din privire, pentru că doar tu ai nevoie de ea.

Spune-mi că nu-ţi pasă dacă Universul ne vrea sau nu împreună.

După atâta timp, să-mi oferi iubire este tot ceea ce am nevoie. Tot ceea ce contează.

Spune-mi că ţi-a fost dor de mine şi fă-mi loc în inima ta, pentru că aşteptarea mi-a amorţit sufletul.

Am obosit să-mi pun dorinţe în stele că vom fi împreună pentru totdeauna.

Am obosit ca zilnic să-mi mint inima că o va întâlni curând pe a ta.

Sunt ca o fetiţă mică şi plină de speranță, care nu este pregătită să facă cunoştinţă cu partea rea a lumii.

Aşa că, dă-mi o şansă.

Ia-mă acum.

Leave a Reply

