First love & 10 Bollywood Soundtracks music

Cine mă cunoaște cu adevărat, știe că filmele indiene au rămas prima mea iubire și slăbiciunea mea.

Acum câteva zile m-am întors la ele și am zis să fac un top cu soundtrack-uri.

Pasiunea pentru filmele indiene am căpătat-o de la părinții mei care mereu se îngrămădeau în fața televizorului când difuza “O floare și doi grădinări” sau multe multe multe altele.

Știau să-mi povestească scenariul cap-coadă și chiar dacă îl văzuseră deja de prea multe ori, niciodată nu ziceau nu la vizionarea repetată a filmului respectiv.

Stăteam o zi pe săptămână închiși în casă pe programul care difuza filme indiene și-mi amintesc că pur și simplu eram în fața televizorului nemișcată. Cred că din cauza lor am devenit atât de sensibilă, pentru că la fiecare scenă tristă mă podidea plânsul. Sau în cele mai fericite cazuri, rădeam cu lacrimi.

Iar melodiile… Aveau subtitrare, dar parcă nici nu era nevoie. Numai dacă ascultai ritmul sau vocea și deja te relaxai complet. Categoric filmele indiene mi-au marcat copilăria.

 

*Chammak Challo din Ra One

*Deewangi Deewangi din Om Shanti Om

*Marjaani din Billu Barber

*Love Mera Hit Hit din Billu Barber

*Dil Mera Muft Ka din Agent Vinod

*Soni De Nakhre din Partner

*Dastaan – E din Om Shanti Om

*Nashe Si Chadh Gayi din Befikre

*The Breakup Song  din Ae Dil Hai Mushkil

*Make Some Noise For Desi Boyz din Desi Boyz

 

 

 

 

Leave a Reply

